Friday 28 February 2014

GARLIC COMPLEX SHAKLEE ANTIBIOTIK SEMULAJADI

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...



Bawang putih kaya dengan antioksidan dan meningkatkan sistem pertahanan tubuh dan melawan masalah radang. Bagi yang kurang gemari makan bawang putih anda boleh amalkan supplement bagi mendapatkan khasiat untuk kesihatan tubuh badan.

Garlic Complex Shaklee dibuat dari bawang putih jenis premium, bebas dari racun perosak dan ditanam secara organik. Dihasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Allicin aktif. Dwi teknologi digunakan untuk mengawal bau garlic. 

Kajian menunjukkan perisa herbanya terhasil dari kombinasi 2 ekstrak herba (Rosemary dan Spearmint). Ianya mengandungi pelbagai vitamin E untuk meningkatkan sebatian aktif garlic dan keberkesanannya didalam tubuh kita. 

Manfaat Utama Garlic Complex Shaklee :

Mengandungi Spearmint
-Mempertingkatkan sistem penghadaman, fungsi jantung

Antibiotik Yang Selamat Dan Semulajadi
- Garlic merupakan antibiotik semulajadi. Ianya selamat untuk kegunaan jangka panjang untuk mempertingkatkan sistem imun tubuh dan  menghalang penyakit berjangkit seperti selesema, kulat, kuman, virus dan yis candida.

Menghalang Alergi
- Membantu mengatasi masalah alergi dengan meningkatkan keimunan terhadap penyakit berjangkit seperti hidung yang sensitif, sinus, alergi, asthma, selesema, hepatitis

Mempertingkatkan Sistem Penghadaman
- Formula uniknya mampu mempertingkatkan masalah berkaitan penghadaman seperti kembung perut, gastrik dan ketidakhadaman.
- Garlic juga mampu menentang bakteria H.pylori bakteria dan menghalang ulser gastrik.

♥ Pengambilan secara konsisten 2-4 biji sehari menyingkirkan logam toksik dalam tubuh seterusnya menstabilkan tekanan darah tinggi.

♥ Melindungi sel-sel darah dari kemusnahan dari logam dan menghalang kerosakkan hati oleh bahan kimia.

♥ Membantu menurunkan paras kolesterol, LDL, Trigliserid dan kelikatan darah, mengurangkan bekuan darah, meningkatkan HDL, melindungi jantung dan menghalang strok dan penyakit koronari.

♥ Membantu mengelak dan merawat kanser dengan mengurangkan bahan pencetusan kejadian kanser iaitu nitrosamine.

♥ Membantu menstabilkan glukos di dalam tubuh kita.

TESTIMONI PENGGUNA :





Jika anda memerlukan antibiotik untuk jangka masa panjang Garlic Complex Shaklee sangat sesuai untuk anda amalkan kerana ianya 100% semulajadi, tanpa bahan kimia dan selamat diambil.

Garlic Complex Shaklee senang dibawa kemana-mana dan semua orang mampu memilikinya kerana harga yang super ohsem. Nak dapatkan harga yang super ohsem? Hubungi saya secara sms/whatsapp 011-21111245 (Lieza) for any inquiry and order.

Pembelian kini dihujung jari. Nak order klik link dibawah dan ikut step by step. Setiap pembelian akan dapat konsultasi percuma dan panduan makan dari saya. Happy Shopping Manusia Yang Unik :)

ONLINE PURCHASE


Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil setiap consumer mungkin berbeza.
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment

Before you judge, act. Before you speak, listen. Before you hate, love. Before you write, think. Before you quit, try.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...