Thursday 13 March 2014

OSTEMATRIX SHAKLEE KALSIUM YANG PALING MUDAH DISERAP

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...




Ostematrix adalah Kalsium yang isinya paling seimbang memastikan kadar penyerapannya adalah 99%. Formulanya unik, dibuat dari mineral semulajadi dan garam mineral dari Laut Mati, mengandungi kalsium, magnesium, fosforus dan vitamin D, zinc, kuprum, manganes dan boron. Nutrien-nutrien ini perlu diambil bersama-sama untuk penyerapan oleh tubuh dan menghalang endapan sesetengah mineral.

MANFAAT UTAMA :


  • Menguatkan tulang
Kalsium menghalang osteoporosis, menguatkan kuku, kerangka, gigi, sistem saraf. Ia juga merawat tulang retak, osteomalacia (rickets dewasa), kuku rapuh, eczema, konvulsi/kekejangan, gusi berdarah dan merangsang darah untuk memekat.
  • Memperbaiki kekejangan dan kebas-kebas
Pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur akan memperbaiki kebas-kebas, kekejangan, sakit sendi dan artritis.
  • Meringankan stress
Ianya mengimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung, impuls saraf, penenang saraf, menggalakkan tidur selesa, memperbaiki jantung berdebar, gementar, mimpi buruk, dan stress. Juga memperbaiki depresi, mood swing, sakit kepala dan pitam.
  • Memperbaiki masalah haid
Kajian menunjukkan dengan pengambilan 1,000mg kalsium dan magnesium serentak meringankan sakit waktu haid dan membantu membuang air kecil.
  • Pengalkalian tubuh
Kalsium adalah mineral alkalin, dan ianya berkesan memastikan imbangan pH tubuh, menghalang obesiti diwaktu umur tua dan kalsium juga membantu sel menyerap nutrient dan merangsang detoksifikasi.
  • Memperbaiki hiperaktiviti perut dan sakit gastrik

TESTIMONI PENGGUNA :

Pengguna 1 :



Pengguna 2 : 




Pengguna 3 : 





Sesiapa sahaja tak kira lelaki, wanita, tua, muda, ibu mengandung, ibu menyusu, ibu yang berpantang sangat sesuai amalkan Ostematrix Shaklee. Untuk 120 biji dengan harga runcit RM 61 anda boleh hubungi saya untuk dapatkan harga mampu milik, panduan makan yang betul dan konsultasi percuma.


Berminat? Hubungi saya

♡ sms/whatsapp 011-21111245 (Lieza)
♡ Add Friend & PM Lieza Meillure
♡ Likes & PM Myu Angle

Pembelian kini dihujung jari. Nak order klik link dibawah dan ikut step by step. Setiap pembelian akan dapat konsultasi percuma dan panduan makan dari saya. Happy Shopping Manusia Yang Unik :)

ONLINE PURCHASE


Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil setiap consumer mungkin berbeza.
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



No comments:

Post a Comment

Before you judge, act. Before you speak, listen. Before you hate, love. Before you write, think. Before you quit, try.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...