Monday 3 March 2014

LECITHIN SHAKLEE PENGEMULSI SEMULAJADI

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...




Lecithin bertindak 'pengemulsi semulajadi' menyebabkan lemak 'terapung dalam salur darah' tidak boleh melekat pada sebarang membran dalam badan. (Memerlukan Alfalfa/Herblax sebagai detox). Lecithin tidak boleh dihasilkan oleh badan tetapi amat diperlukan oleh badan. Lecithin hanya boleh didapati dari tisu haiwan atau tumbuhan.

Lecithin Shaklee diekstrak dari kacang soya organik bukan GMO. Setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inositol. Lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetyl-kolin, inositol, fosforus dan lemak tak tepu. 

KEBAIKAN LECITHIN SHAKLEE :

  • Menyerap vitamin yang larut-lemak - Membantu tubuh dalam menyerap vitamin A,D,E dan K yang larut-lemak.
  • Melindungi hati - Menghalang enapan lemak dihati, sirosis hati dan hati berlemak. 
- Membantu memulihkan kesihatan hati.
  • Pemecahan lemak dan kolesterol - Lecithin bertindak sebagai "pembersih" salur darah, pengambilan tambahan membantu mengemulsi dan metabolisma lemak, kolesterol dan trigliserid di dalam tubuh.
  • Pelangsingan - Menghalang obesiti. Pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.
  • Mencantikkan otot dan kulit - Membentuk membran sel, melembapkan dan menghaluskan kulit untuk kulit yang cantik, mengaktifkan metabolisma sel dan melambatkan penuaan.
  • Memperbaiki alergi - Menghalang platelet darah dari mengaktifkan tisu gegelung didalam salur darah, seterusnya mengatasi masalah alergi seperti penyakit kulit iaitu dermatitis dan demam alergi.
  • Menghalang kejadian batu karang - 90% peratus dari batu karang terjadi dari kolesterol, lecithin mengemulsi kolesterol berlebihan untuk menyekat kejadian batu karang.
  • Mempertingkatkan daya ingatan dan meringankan stress - Mengandungi kolin yang membentuk penghantar untuk saraf kranial yang mempertingkatkan kuasa pembelajaran, memperbaiki daya ingatan, menghalang Alzheimer dan meringankan stress. Wanita hamil harus mengambil jumlah lecithin yang secukupnya untuk pembesaran sihat janin. (hanya bila sudah 4 bulan ke atas)
  • Menghalang tekanan darah tinggi - Memperbaiki tekanan darah tinggi dengan menghalang arteriosklerosis, menggalakkan peredaran darah
  • Memperbaiki prostat lelaki - Kajian telah membuktikan masalah prostat dan urethra lelaki dapat diperbaiki dengan pengambilan kuantiti lecithin yang banyak.
  • Meringankan sembelit - Lecithin adalah pelembut najis yang berkesan, ianya melembapkan usus dan meleraikan toksin di dalam usus.
TESTIMONI PENGGUNA :

Pengguna 1 : Lecithin Shaklee membantu membakar kolesterol buruk dan mengekalkan paras kolesterol baik.



Pengguna 2 : Membantu melancarkan sistem penghadaman


 Pengguna 3 : Pemecah lemak yang baik dan mampu mebakar lemak dengan lebih cepat jika disertakan dengan senaman.




Berminat untuk dapatkannya? Hubungi saya secara sms/whatsapp 011-21111245 (Lieza) untuk harga penjimatan dan panduan makan yang betul.

Pembelian kini dihujung jari. Nak order klik link dibawah dan ikut step by step. Setiap pembelian akan dapat konsultasi percuma dan panduan makan dari saya. Happy Shopping Manusia Yang Unik :)

ONLINE PURCHASE


Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil setiap consumer mungkin berbeza.
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.





No comments:

Post a Comment

Before you judge, act. Before you speak, listen. Before you hate, love. Before you write, think. Before you quit, try.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...