Tuesday 11 March 2014

NUTRIFERON SHAKLEE INTERFERON SEMULAJADI

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...


Nutriferon Shaklee


Kita sentiasa terdedah kepada beribu jenis mikrob melalui pernafasan, berjabat tangan, sentuhan dengan objek, makanan, latihan fizikal, persekitaran kerja dan lain-lain.

Apabila banyak kuman dan mikrob menyerang kita pada sesuatu masa terutama sekali apabila tubuh kita kekurangan interferon dan sel-sel imun, kita akan cepat keletihan, stress, terganggu tidur atau dijangkiti flu, batuk, alergi, asthma, ekzema, jerawat dan lain-lain. Sel-sel yang teroksidasi dan tidak sihat membentuk lebih banyak radikal bebas yang seterusnya mengakibatkan penyakit degeneratif, penyakit kronik, kanser dan lain-lain.

Interferon ditemui oleh Dr. Yasuhiko Kojima dari University Tokyo pada tahun 1954. Dr. Kojima berjaya membangunkan satu-satunya interferon semulajadi di dunia (Nutriferon) setelah membuat kajian selama 40 tahun dan semakan semula beribu-ribu jenis sebatian dan lebih 200 jenis herba yang berlainan. 


Merupakan campuran ekstrak tumbuhan semulajadi dari biji labu, bunga Safflower, Honeysuckle Jepun dan biji Plantago mempunyai daya kebolehan mendorong pengeluaran semulajadi interferon tubuh. Nutriferon adalah satu Formula Eksklusif dan dipaten oleh Shaklee dan tidak dijual dikedai-kedai biasa. Ianya hanya boleh didapati melalui Shaklee.

KHASIAT NUTRIFERON :

Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari.

Ianya adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkat secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh : T-cells, B-cells dan makrofag.

Melawan kanser dan tumor.

Interferon semulajadi mengandungi polisakarida yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser. Selain itu ia mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi.

Melindungi dari influenza

Mengimbangi kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob, termasuk selesema, flu, alergi, inflamasi dan influenza.

Meringankan stress dan kelesuan.

Meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk. 

Melambatkan penuaan.

Formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Justeru itu sel-sel akan menjadi lebih sihat.

Mengurangkan infeksi oleh pesakit-pesakit Hepatitis B & C

Keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus akan mengurangkan infeksi dan meminumkan ketidakselesaan seperti kembung perut, rasa mual, muntah dan lain-lain kepada pesakit-pesakit Hepatitis B & C.

♥ Membantu kesihatan wanita menopous menjadi lebih baik di mana ia mengurangkan gejala-gejala seperti hipertensi, tahap kolesterol yang tinggi, kitaran darah dalam tubuh dan masalah-masalah lain berkaitan menopous.

♥ Mengurangkan simptom-simptom PMS seperti kekejangan otot, sakit belakang, sakit payudara, jerawat, kegelisahan, insomnia dan perubahan emosi yang tidak terjangka.


TESTIMONI PENGGUNA :

TESTIMONI 1 :



TESTIMONI 2 :


TESTIMONI 3 :



Nutriferon sesuai diamalkan dari umur 1 tahun ke atas hingga warga emas. Nak gi travel senang tak perlu bawa macam-macam ubat hanya bawa nutriferon sahaja. 1 kotak Nutriferon ada 30 stick dengan harga runcit RM 181.25. 

Berminat? Hubungi saya

♡ sms/whatsapp 011-21111245 (Lieza)
♡ Add Friend & PM Lieza Meillure
♡ Likes & PM Myu Angle

Pembelian kini dihujung jari. Nak order klik link dibawah dan ikut step by step. Setiap pembelian akan dapat konsultasi percuma dan panduan makan dari saya. Happy Shopping Manusia Yang Unik :)

ONLINE PURCHASE


Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil setiap consumer mungkin berbeza.
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



No comments:

Post a Comment

Before you judge, act. Before you speak, listen. Before you hate, love. Before you write, think. Before you quit, try.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...