Saturday 6 May 2017

KURTA ARYANN

KURTA ARYANN

Promo Price : RM 105 FREE POSTAGE
(Promo until 12th May 2017)
Normal Price : RM 115 FREE POSTAGE

🐞LUXURY GERMANY COTTON
Kurta ARYANN menggunakan “cooling material” diimport khas dari luar negara. Fabric dia siyesly mampu memberi effect “mewah”, “nyaman” dan yang paling best  ‘tak mudah renyuk tapi senang iron!”. Suka tak? Suka tak?

🐞REKAAN SMART CASUAL WEAR
Terserlah keunikan uolls daripada orang lain bila pakai kurta ARRYAN. Kurta PERTAMA di MALAYSIA yang mengeluarkan kurta berkonsepkan SMART CASUAL ni. Iye lah, mana nak dapat baju kurta yang ada elemen kemeja ni? 2 in 1 bro! Bergaya di hari raya, dan yang sesangat best boleh juga pakai utk hari2 biasa even ke opis, kenduri atau apa2 sahaja majlis. Match kan sahaja kurta dengan apa2 suasana.. “ Jgn limitkan kurta utk hari raya jer plishhh!”.

🐞REKAAN TANGAN 3 QUARTER
Special nya kurta ARYANN mempunyai rekaan tangan “3 QUARTER”. Nak Nampak formal pakai jer mcm biasa. Nak Nampak santai, lipat kan jer jadi 3 quarter. Tak kan nak Nampak formal jer sepanjang hari kan?

🐞KOLAR BAJU YANG LEBIH SANTAI
Rekaan kurta ARYANN berbentuk cekik musang. Tapi yang paling “rare” tu, kolar ARYANN tak terlalu tinggi. Memang rasa selesa giler. Tak adalah nanti tercekik dengan kolar yang tinggi sangat. “ Wow! Yang ni la yang saya tercari2 selama ni”

🐞BUTANG READY MADE SEPENUHNYA
Butang Kurta ARYANN dah dijahit daripada atas sampai bawah. Tak ada dh soalan “ mana butang baju melayu abang ni yang..?” di pagi raya. Lepas ni ada jer kurta ARYANN, no “butang bju melayu” at all. Senang kan?

🐞POCKET DISEBELAH KIRI
Sebabkan kaum adam ni suka benda yang memudahkan, Kurta ARYANN dah ada siap pocket disebelah kiri. Boleh la nak letak i-phone ker, sampul duit raya ker. Class kan?

🐞SULAMAN EMAS LOGO
Kurta ARYANN ada logo yang disulam tau. Bukan nya tampal2! Memang Nampak “high class”. Sesuailah dengan jahitan kurta yang kemas. Confirm bila pakai kurta ARYANN nanti akan ada yang tanya “ kurta ni awak beli dekat butik mana eh?’

📲WHATSAPP SEKARANG 018-9062133📲

#myuangle #MyuAngleRaya2017

No comments:

Post a Comment

Before you judge, act. Before you speak, listen. Before you hate, love. Before you write, think. Before you quit, try.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...