Sunday 28 May 2017

AINUL MARHDIAH JUBAH

🌹AINUL MARHDIAH🌹

Price : RM 249 FREE POSTAGE

(+)MATERIAL CHIFFON SUPER ROSE
METERIAL CHIFFON SUPER ROSE , meterial yang high quality .. memang tersangat best sbb FLOWY, RINGAN , dan paling best SENANG giler nak iron, tak mcm chiffon yang murah ... nak pakai seharian ponn tak ada masalah. siyes sgt recomended.  lepas tu chiffon ni lining penuh dengan meterial jc gred A . confirm2 tidak jarang dan tidak PANAS dan ANTI PELUH..

(+) REKAAN DESIGN  DUA LAYER.
rekaan jubah syarie ni  ada potongan belahan layer di bahagian hadapan, potongan layer mampu buat sis nampak "eksklusif" dan "anggun" di pagi raya! fuhh. ready siap-siap lah untuk terima pujian dari suami ,jiran-jiran,sedara mara, rakan karib di hari raya.. mana taknya .. dah mcm bidadari syurga . sbb tu la jubah syarie ni diberi nama ainul mardhiah (ketua bidadari syurga). hehe

(+)TANGAN DIREKA KHAS SEPERTI HANDSOCK
bahagian tangan baju direka khas seperti handsock, ada getah di bahagian tangan supaya melekat dengan kemas .. no more handsock dipagi raya! mana nak cari jubah syarie yang unik mcm ni..design tangan ni di reka khas tauu .. tak akan dapat dekat mana-mana brand.! Of coz Jubah syarie ainul mardhiah pilihan yang tepat!

(+) WUDHU FRIENDLY DAN BF FRIENDLY
Zip n wudhu friendly! Mudah solat, mudah nak bf baby dekat mana2 jer bila pakai jubah syarie ainul mardhiah. Best kan?

(+) SUSUNAN BATU SWAROSKI
jubah syarie ainul mardhiah mempunyai taburan batu swaroski. Bukan jer Nampak “beriman” bila menggayakan  jubah syarie ainul mardhiah ni, tapi dengan taburan swaroski dekat jubah syarie ainul mardhiah ni jugak mampu memberikan effect “glamour dan eksklusif”. “ Wahhh…. Sis suka2! Dah lama cari  jubah syarie  mcm ni”

(+) 8 WARNA PASTAL DAN DARK COLOUR 2017
jubah syarie ainul mardhiah mempunyai 9 warna yang kesemuanya pilihan warna bertemakan tahun 2017. Daripada tona pastel sehingga ke tona gelap. Tak payah pening2 cari tema apa yang “hot” tahun ni sebab  jubah syarie ainul mardhiah dah dinspirasikan siap untuk warna tema bagi tahun 2017 punya tau.

(+)PERCUMA KHIMAR EKSKLUSIF BERNILAI RM 49

YAA.. ni special offer, nak bagi tudung super labuh dan super eksklusif bernilai rm49. Yee.. PERCUMA JER..  soo. Hampaa tak payah la pening-pening nak beli tudung untuk match dengan jubah ni.. sampai terus pakai jee. Senang kann . hehe

📲WHATSAPP SEKARANG 018-9062133📲

#myuangle #myuangleraya2017

No comments:

Post a Comment

Before you judge, act. Before you speak, listen. Before you hate, love. Before you write, think. Before you quit, try.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...