Sunday 28 May 2017

BAJU MELAYU MODERN FIRDAUS

✨BAJU MELAYU MODERN FIRDAUS ✨

Price : RM 229 FREE POSTAGE

LUXURY GERMANY COTTON.
BAJU MELAYU FIRDAUS menggunakan “cooling material” diimport khas dari luar negara. kebiasaanya baju melayu mengunakan fabric "SATIN" tapi kali ni feeq membawa kelainan mengunakan fabric luxury germany cotton supaya terletak kemas dekat badan dan paling penting tidak beralun . Fabric dia siyesly mampu memberi effect “mewah”, “nyaman” dan yang paling best ‘tak mudah renyuk tapi senang iron!”.

REKAAN BAJU MELAYU MODERN.
REKAAN BAJU MELAYU FIRDAUS NI  berkonsepkan SMART FIT . tak ketat di dada dan tak terlalu longgar tapi betul2 ngam terletak.. sgtt kemass .. seluar pula cutting straight cut tak la nampak kembang mcm pakai kain pelikat,.. confirm! bro paling kacak dan smart raya nnt.

ZIP DI BAHAGIAN TEPI BAJU.
Special nya baju melayu firdaus ni mempunyai zip sorok dibahagian baju,  kami memudahkan bro nak pakai baju melayu modern ni takpayah la susah nak cari kawan tolong tarik bila nak buka baju.  apa macam? terbaikk kan ? kan?

POCKET DISEBELAH KIRI.
Pocket TERSEMBUNYI disebelah kiri baju. Baju melayu modern ini hanya mempunyai 1 poket sahaja di belah kiri baju dan juga dua poket di seluar disebelah kiri dan kanan.

SULAMAN LOGO EXCLUSIVE.
Baju melayu  ada logo yang disulam tau. Bukan nya tampal2! Memang Nampak “high class”. Sesuailah dengan jahitan  yang kemas. Confirm bila pakai  nanti akan ada yang tanya “ baju melayu  ni awak beli dekat butik mana eh?

📲WHATSAPP SEKARANG 018-9062133📲

#myuangle #MyuAngleRaya2017

No comments:

Post a Comment

Before you judge, act. Before you speak, listen. Before you hate, love. Before you write, think. Before you quit, try.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...