Tuesday 5 November 2013

PERFORMANCE DRINK SHAKLEE PILIHAN UTAMA MEREKA YANG INGIN KEKAL AKTIF

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...




Individu yang sentiasa berasa letih, lesu dan kurang bertenaga pastinya mencari-cari solusi bagi kekal aktif sepanjang hari. Rahsianya... dengan mengamalkan Performance Drink Shaklee.

Keistimewaan Performance Drink Shaklee?


  • Meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, memberikan tenaga dan memelihara sirkulasi bendalir dalam tubuh ia dibuktikan dengan ujian klinikal dengan rumusan ekslusif OptiCarb yang sudah dipatenkan.
  • Performance Drink Shaklee mempunyai lebih 67% otot glikogen (sumber tenaga) dan menyediakan tenaga dari 3 jenis karbohidrat dengan segera.
Manfaat Utama :

  • Meningkatkan data ketahanan badan - Memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.
  • Membekal tenaga dan daya ketahanan fizikal - Mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolism air dalam tubuh. Mengandungi potassium, kalsium, sodium, phosphorus, magnesium, dan chloride. Membekalkan tenaga fizikal buat mereka yang aktif dalam kerja harian.
  • Mencegah penyahhidratan - Mengurangkan kehausan, mencegah penyahhidratan, melembapkan kulit dan kelihatan muda.
  • Mengekalkan paras gula - Memelihara paras gula darah yang penting bagi tenaga otot dan percepatkan sembuhan akibat kecederaan otot.
Antara testimoni pengguna yang mengamalkan Performance Drink Shaklee :

Testimoni Pengguna 1 : Demam kuat, Dehidrat



 Testimoni Pengguna 2 : Demam tak kebah



Testimoni Pengguna 3 : Tak bertenaga




Berminat? Boleh hubungi saya secara whatsapp/sms saya 011-2111 1245 (LIEZA)pm di page fb Myu Angle atau boleh add saya Lieza Meillure . Setiap pembelian dari saya akan terima tips eksklusif dan panduan pengambilan supplement yang betul dengan harga yang berbaloi-baloi :)

Pembelian kini dihujung jari. Nak order klik link dibawah dan ikut step by step. Setiap pembelian akan dapat konsultasi percuma dan panduan makan dari saya. Happy Shopping Manusia Yang Unik :)

ONLINE PURCHASE


Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil setiap consumer mungkin brbeza.
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



No comments:

Post a Comment

Before you judge, act. Before you speak, listen. Before you hate, love. Before you write, think. Before you quit, try.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...