Wednesday 2 July 2014

MEALSHAKE SHAKLEE SARAPAN TERBAIK BUAT ANAK ANDA

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...




Pastikan anak anda memulakan harinya dengan sarapan yang baik untuk tumbesaran mereka yang sihat. Pengambilan sarapan yang berkhasiat setiap hari membantu anak anda kekal ceria, aktif, lebih fokus, dapat memberikan sepenuh tumpuan terhadap setiap aktiviti yang dilakukan dan membekalkan tenaga yang akan digunakan sepanjang hari.

Makanan berkanji yang baik untuk si kecil anda adalah nasi dan roti. Ia membekalkan tenaga buat anak anda. Bijirin juga sangat baik untuk dijadikan sarapan buat anak anda kerana ia mengandungi vitamin dan mineral sebagai makanan yang kaya tenaga untuk keperluan harian mereka.

Ketika anak anda bersarapan anda perlulah menghidangkan buah-buahan pada setiap hidangan.  Buah-buahan mengandungi nutrient yang baik untuk kesihatan anak anda. Anak anda memerlukan sekurang-kurangnya 5 hidangan buah-buahan dan sayur-sayuran setiap hari.

Makanan yang kaya dengan kalsium amat diperlukan oleh kanak-kanak yang sedang membesar. Ia penting untuk pembentukan tulang dan gigi yang sihat dan kuat. 




Tahukah anda Mealshake Shaklee membekalkan nutrisi yang diperlukan dan membantu dalam tumbesaran yang sihat. Mealshake Shaklee menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Mealshake Shaklee merupakan sarapan pagi yang penuh berkhasiat.

TESTIMONI MEALSHAKE SHAKLEE SARAPAN TERBAIK BUAT ANAK ANDA : PENGGUNA 1



TESTIMONI MEALSHAKE SHAKLEE SARAPAN TERBAIK BUAT ANAK ANDA : PENGGUNA 2


TESTIMONI MEALSHAKE SHAKLEE SARAPAN TERBAIK BUAT ANAK ANDA : PENGGUNA 3



Mealshake Shaklee sangat sesuai diamalkan dari kanak-kanak berumur 1 tahun sehingga orang dewasa. Mealshake Shaklee multivitamin dalam bentuk serbuk yang terbaik untuk anda amalkan. Kanak-kanak pasti sukakan Mealshake Shaklee kerana perisa vanila yang sedap dan lazat.

Berminat untuk mencuba? Hubungi saya secara : 
♡ sms/whatsapp 011-21111245 (Lieza)
♡ Wechat Id : ManusiaYangUnik
♡ Add Friend & PM Lieza Mansur
♡ Likes & PM Myu Angle

Pembelian kini dihujung jari. Nak order klik link dibawah dan ikut step by step. Setiap pembelian akan dapat konsultasi percuma dan panduan makan dari saya. Happy Shopping Manusia Yang Unik :)

ONLINE PURCHASE


Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil setiap consumer mungkin berbeza.
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment

Before you judge, act. Before you speak, listen. Before you hate, love. Before you write, think. Before you quit, try.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...