Friday 26 July 2013

ADVANCED JOINT HEALTH TABLET SHAKLEE (AJHT)

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..





Lebaran tak lama lagi menjelma. Pasti korang dah buat persiapan hari raya kan? hehe. Mesti ada yang dah tak sabar nak beraya kat kampung jumpa keluarga dan sanak saudara. Hah apa kata anda hadiahkan Advanced Joint Health Tablet Shaklee (AJHT) kat ibu bapa korang yang mengalami masalah sendi. Selain itu, lelaki dan wanita dewasa yang mahu mengekalkan kesihatan, Orang muda yang mempunyai gaya hidup yang lasak dan aktif, individu yang sering sakit sendi dan lutut serta warga emas sesuai untuk amalkan Advanced Joint Health Tablet Shaklee (AJHT)


KEISTIMEWAAN SHAKLEE ADVANCED JOINT HEALTH TABLET (AJHT)

Advanced Joint Health Tablet Shaklee ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi-sendi.

Advanced Joint Health Tablet Shaklee mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Advanced Joint Health Tablet Shaklee ialah formula sayur-sayuran 100%.

Ciri-ciri Advanced Joint Health Tablet Shaklee ini adalah 100% bebas kekerang, 100% Vegetarian, 100% bebas kondroitin untuk penyerapan glukosamin yang baik, tiada perasa tiruan, pemanis atau pengawet dan bebas gluten.


Kelebihan Advanced Joint Health Tablet Shaklee
  • Menyokong keselesaan sendi 
 - Ekstrak Boswellia menghalang pembentukan bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi. Bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialah asid boswelik yang berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.

  • Bertindak sebagai kusyen antara sendi
- Ekstrak jagung membekalkan sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi dalam meningkatkan sokongan kusyen sendi dan memelihara tulang rawan. Glukosamina merupakan komponen utama membina tulang rawan dan lendir bagi melicinkan sendi


  • Memelihara tisu penyambung yang sihat
- Zinc, tembaga, mangan dan vit C membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberi kekuatan dan struktur terhadap sendi.


Testimoni Pengguna : Tak tahan aircond




Harga runcit 60 biji Advanced Joint Health Tablet Shaklee RM 124. Tapi yang menariknya setiap pembelian dengan saya, saya akan memberikan harga istimewa beserta panduan pengambilan supplement dan tips. Untuk hubungi saya boleh refer seperti dibawah :





Pembelian kini dihujung jari. Nak order klik link dibawah dan ikut step by step. Setiap pembelian akan dapat konsultasi percuma dan panduan makan dari saya. Happy Shopping Manusia Yang Unik :)

ONLINE PURCHASE


Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil setiap consumer mungkin brbeza.
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.






No comments:

Post a Comment

Before you judge, act. Before you speak, listen. Before you hate, love. Before you write, think. Before you quit, try.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...