Thursday 18 August 2016

LA MINA

LA MINA

🌺NEW ARRIVAL🌺

Price :  RM 160 FREE POSTAGE

"MATERIAL KOSHIBO NI BEST SANGAT SIS. TIME PANAS ANG ANG PAKAI PUN OK. TAK RASA MELEKIT" -shida, subang jaya

SAYA SUKA SANGAT CUTTING LE ANNE. CUTTING LA MINA NI SAMA KE SIS?

YE.  CUTTING LA MINA SAMA YE MACAM LE ANNE. KAMI UBAH DESIGN LAGI MENARIK SAHAJA.

BEST BEST?

APA ISTIMEWANYA LA MINA
🌹Design seperti memakai vest
🌹Zip tersembunyi di bahagian depan untuk mudah pakai dan nursing friendly
🌹Poket dua di bahagian sisi depan baju
🌹Golden zip di hujung lengan dan ada kain lapik untuk elak terkena zip pada kulit
🌹Saiz dari XS hingga 2XL
🌹Material Koshibo sejuk dan selesa serta tak melekap
🌹Ada 6 warna HOT HOT from oven

📲To place your order kindly whatsapp/telegram 011-21111245📲

#MyuAngle

No comments:

Post a Comment

Before you judge, act. Before you speak, listen. Before you hate, love. Before you write, think. Before you quit, try.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...