Tuesday 17 March 2015

PEPPERMINT GINGER PLUS SHAKLEE MEMBANTU MENGATASI MORNING SICKNESS

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...




Hampir kebanyakan ibu hamil mengalami morning sickness pada awal kehamilan. Walaupun penyebabnya masih tak jelas namun salah satu punca terjadinya morning sickness dari hormon kehamilan iaitu chorionic gonadotropin (HcG). Jangan terlalu khuatir jika anda mengalami morning sickness kerana ianya adalah petanda bayi dalam kandungan dalam sihat.

Jangan paksa diri untuk makan jika anda ingin mengatasi rasa mual, loya dan muntah. Makan makanan yang berkhasiat dan apa yang diingini dalam jumlah yang sedikit tetapi kerap. Amalkan pengambilan halia dalam pemakanan seharian dapat meredakan mual. Boleh cuba ambil minuman yang dicampurkan bersama hirisan halia di dalamnya.



Vitamin yang boleh membantu mengurangkan loya dan muntah-muntah ialah Peppermint-Ginger Plus Shaklee. Halia merupakan salah satu kombinasi herba yang terdapat dalam Peppermint-Ginger Shaklee. Kebaikan halia ialah ia melegakan ketidakselesaan perut dan usus, loya dan mual angin ketika mengandung.

Halal, semulajadi, selamat dan berkesan untuk diamalkan buat ibu hamil. Jika anda mengalami morning sickness yang teruk sila berjumpa dengan doktor. Bayi dalam kandungan boleh terjejas jika dibiarkan berlarutan.

Berminat? Hubungi saya ya :)

♡ SMS/Whatsapp/Telegram 011-21111245 (Lieza)
♡ Add Friend & PM Lieza Meillure
♡ Likes & PM Myu Angle

Pembelian kini dihujung jari. Nak order klik link dibawah dan ikut step by step. Setiap pembelian akan dapat konsultasi percuma dan panduan makan dari saya. Happy Shopping Manusia Yang Unik :)

ONLINE PURCHASE





No comments:

Post a Comment

Before you judge, act. Before you speak, listen. Before you hate, love. Before you write, think. Before you quit, try.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...