Thursday 22 January 2015

SET PENYUSUAN E SET PENYUSUAN BUDGET BUAT IBU MENYUSU

Assalamualaikum dan selamat sejahtera :)




Susu ibu merupakan makanan asli yang paling bermutu buat bayi anda. Susu ibu sentiasa mempunyai suhu yang paling sesuai dan bebas daripada kuman. Mengandungi semua keperluan seperti vitamin, mineral, lemak yang sihat, karbohidrat dan pertahanan imun yang diperlukan oleh bayi untuk beberapa bulan pertama kelahirannya.

Menyusukan bayi membentuk ikatan istimewa di antara ibu dan anak serta menggalakkan perkembangan rahang bayi dan otot wajah. Ia akan membantu mereka ketika makan dan belajar bercakap di kemudian hari. Bayi yang menyusu susu ibu tidak mudah mendapat jangkitan, alergi, diabetes atau risiko obesiti.

Ibu yang menyusukan anak kurang mendapat jangkitan selepas bersalin dan tubuh cepat kembali ke bentuk asal. Menurut kajian German Cancer Research Centre telah menjumpai bukti bahawa penyusuan susu ibu mengurangkan risiko mendapat kanser payudara.

Pengambilan supplement adalah untuk melengkapkan nutrisi yang diperlukan oleh tubuh badan. Set Penyusuan E set penyusuan budget buat ibu menyusu di luar sana. 




Set Penyusuan E mengandungi :

  1. Vitalea (Multivitamin)
  2. B-Complex
  3. Vita C
  4. Alfalfa Complex
  5. Ostematrix (Kalsium)

KEBAIKAN :

  • Vitalea membekalkan nutrisi, mineral dan zat yang diperlukan oleh tubuh badan serta membantu ibu berasa cergas, sihat dan bertenaga.
  • B-Complex membantu menenangkan saraf dan meredakan stress.
  • Vita C meningkatkan sistem keimunan badan dan mencantikkan kulit.
  • Alfalfa bertindak sebagai penggalak susu dan melawan alahan
  • Ostematrix membekalkan kalsium yang diperlukan, bertindak sebagai penggalak susu dan membantu tidur lena di malam hari.

Di samping pengambilan supplement ibu menyusu haruslah jaga pemakanan yang seimbang, sesi pump yang kerap 2-3 jam sekali serta pengambilan air kosong yang mencukupi 2-3L sehari dan berdoa kepada Allah S.WT. agar dimurahkan rezeki dalam penyusuan. In Shaa Allah anda akan dapat susu yang meriah untuk bayi anda.

Berminat untuk mencuba? Hubungi saya secara : 
♡ sms/whatsapp 011-21111245 (Lieza)
♡ Wechat Id : ManusiaYangUnik
♡ Add Friend & PM Lieza Meillure
♡ Likes & PM Myu Angle

Pastikan anda mendapat panduan makan yang betul. Dan semestinya setiap pembelian dari Myu Angle akan mendapat panduan makan yang betul dan konsultasi percuma. 


Pembelian kini dihujung jari. Nak order klik link dibawah dan ikut step by step. Setiap pembelian akan dapat konsultasi percuma dan panduan makan dari saya. Happy Shopping Manusia Yang Unik :)

ONLINE PURCHASE







No comments:

Post a Comment

Before you judge, act. Before you speak, listen. Before you hate, love. Before you write, think. Before you quit, try.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...