Thursday 27 November 2014

ATASI MASALAH GANGGUAN EMOSI IBU BERPANTANG DENGAN B-COMPLEX SHAKLEE

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...





"Gangguan emosi berlaku ke atas 25-85% wanita yang baru bersalin. Tanda-tanda penyakit ini timbul beberapa hari selepas bersalin dan ia memuncak pada hari kelima."-MyHEALTH Kementerian Kesihatan Malaysia)


Para ibu haruslah menyiapkan fizikal dan mental bagi mengelakkan meroyan ketika berpantang. Bagi mengurangkan tekanan para ibu selepas melahirkan adalah dengan menjaga kesihatan diri, minda yang positif, rehat yang secukupnya, sokongan dari suami dan keluarga, pemakanan yang seimbang dan amalan-amalan berpantang.

Elakkan meroyan dengan memastikan badan agar kekal sihat serta hati dan minda yang tenang. Kita mudah tertekan apabila badan letih. Ibu berpantang memerlukan rehat yang secukupnya agar kekal segar dan bersemangat menempuhi cabaran. Pastikan sekurang-kurangnya tidur lapan jam sehari agar dapat memberikan rehat kepada tubuh dan membiarkan sel-sel dalam organ diperbaiki dan sel darah merah dihasilkan.

Amalkan pemakanan yang seimbang agar kekal sihat dan badan dapat nutrien yang secukupnya. Sentiasa mengingati Allah. Hati yang tenang adalah dengan mengingati Allah. Para suami jangan lupa memberi sokongan dan meringankan beban isteri yang sudah melahirkan zuriat anda.




Manfaat B-Complex :
  • Mengelakkan meroyan
  • Menenangkan ibu
  • Membekalkan tenaga
  • Mengelakkan kelesuan
  • Memastikan kesihatan fungsi saraf
  • Meredakan sakit kepala, tekanan dan kemurungan

TESTIMONI PENGGUNA B-COMPLEX :



Emosi tenang dan kekal sihat dengan B-Complex Shaklee. Dapatkan B-Complex terlengkap dan seimbang anda hari ini juga. Sebotol ada 120 biji dan tahan untuk 4 bulan. Wah jimat dan berbaloi-baloi kan :)


Jika anda berminat boleh hubungi saya secara Whatsapp/Telegram saya 011-2111 1245 (LIEZA)pm di page fb Myu Angle atau boleh add saya Lieza Meillure . Setiap pembelian dari saya akan terima tips eksklusif dan panduan pengambilan supplement yang betul dengan harga yang berbaloi-baloi :)

Pembelian kini dihujung jari. Nak order klik link dibawah dan ikut step by step. Setiap pembelian akan dapat konsultasi percuma dan panduan makan dari saya. Happy Shopping Manusia Yang Unik :)

ONLINE PURCHASE


Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil setiap consumer mungkin brbeza.
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.






No comments:

Post a Comment

Before you judge, act. Before you speak, listen. Before you hate, love. Before you write, think. Before you quit, try.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...