Tuesday 8 April 2014

1001 KHASIAT CAROTOMAX SHAKLEE

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...



Hanya 8 mg pengambilan purata karotenoid lutein, likopena, dan beta karotena. Caratomax Shaklee membekalkan lebih 13 mg (21,500IU) karotenoid berfaedah ini.

Caratomax Shaklee mengandungi 6 varieti karotena, diekstrak dari rangkaian sayuran dan buahan yang kaya dengan sifat anti-oksidant seperti rumpai laut, tomato, biji anggur, brokoli, marigold, epal, kentang, minyak sawit dan lain-lain. Bagi mengekalkan konsentrasi beta karotena di dalam darah seterusnya memelihara kesihatan penglihatan, kesihatan kulit dan mencegah kanser jika mengambil 5 - 9 hidangan sayuran dan buahan.

KEBAIKAN :
  • Lebih Selamat Dari Vitamin A
Penemuan terawal vitamin adalah pada tahun 1912 iaitu Vitamin A. Didapati juga pengambilan berlebihan Vitamin A akan menyebabkan toksisiti. Walaubagaimanapun ahli saintis menemui beta karotena pada tahun 1932, satu prekursor Vitamin A dan beta karotena didapati selamat untuk pengambilan.

  • Mempertingkatkan Penglihatan
Menghasilkan "ungu visual" yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan di dalam gelap. Ia mempertingkatkan masalah penglihatan seperti nyctalopia (rabun malam), rabun dekat, presbyopic, astigmatism, xerophthalmia (mata kering), kelesuan mata, glaucoma, katarak, floaters, eye bags dan gegelung hitam di mata.

  • Meredakan Penyakit Kulit
Pengambilan yang banyak akan melegakan masalah kulit seperti psoriasis, senile plaque, kulit kering, kulit gugur, jerawat dan akne. Pengunaan luaran untuk merawat pustule, scabies, akne, ulser kulit.

  • Melindungi Epithelial 
Memelihara lapisan luar kornea, rongga oral, usus, perut, paru-paru, bronkus, pundi kencing, ovari semasa disintegrasi tisu, merawat ulser saluran usus.


  • Melawan Kanser dan Oksidasi
Pengambilan kerap beta karotena mengukuhkan sistem imun, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bahan kanser dan menghalang pembentukan sel-sel kanser. Ini akan mengurangkan risiko kanser, terutama sekali kanser paru-paru dan payudara. Ia juga mengurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel-sel mati yang teroksida.

  • Menghalang Infeksi
Merangsang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit sistem respiratori paru-paru : batuk, hepatitis, ashtma, flu dan selesema.

  • Menggalakkan Perkembangan Normal Dan Sihat
Merangsang perkembangan kanak-kanak/remaja, menguatkan tulang, melindungi rambut, kulit, membran mukosa, gigi sihat, gusi dan sistem reproduksi. Caratomax Shaklee juga membantu dalam penghasilan sperma yang sihat.


TESTIMONI PENGGUNA CARATOMAX SHAKLEE :

Pengguna 1 Caratomax Shaklee :



Pengguna 2 Caratomax Shaklee :




Bagi yang ada masalah rabun atau nak kesihatan mata berada pada tahap optimum boleh cuba Caratomax Shaklee. Ianya semulajadi, selamat dan berkesan untuk diamalkan oleh sesiapa sahaja yang ingin mata sihat. 30 biji Caratomax Shaklee RM 74 termasuk postage.

Berminat? Hubungi saya untuk dapatkan panduan makan yang betul dan konsultasi percuma.

♡ sms/whatsapp 011-21111245 (Lieza)
♡ Wechat Id : ManusiaYangUnik
♡ Add Friend & PM Lieza Meillure
♡ Likes & PM Myu Angle

Pembelian kini dihujung jari. Nak order klik link dibawah dan ikut step by step. Setiap pembelian akan dapat konsultasi percuma dan panduan makan dari saya. Happy Shopping Manusia Yang Unik :)

ONLINE PURCHASE


Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil setiap consumer mungkin berbeza.
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment

Before you judge, act. Before you speak, listen. Before you hate, love. Before you write, think. Before you quit, try.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...