Sunday 9 December 2012

OUR FIRST BOOTH AND EVENTS

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Syukur alhamdulilah diberi kesempatan buka booth di MAHA INTERNATIONAL 2012. Ini merupakan booth dan acara pertama buat Myu Angle. Kesempatan ini saya manfaatkan untuk test market dan membuka mata dan minda saya dalam bidang perniagaan. Almaklumlah saya baru nak berjinak dalam bidang perniagaan ini. Banyak lagi benda yang saya kena belajar.

Pengalaman yang cukup manis untuk dikenang. Feedback pon sangat memberangsangkan. Syukur alhamdulilah, Allah murahkan rezeki terhadap saya. Dibawah ada sedikit gambar yang saya ambil untuk buat kenang-kenangan.








2 comments:

  1. Akk..cne first try? Wahhh.. Syabas. Msti dpt experience tak ternilai kn:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukur alhamdulilah... not bad larh.
      Yup. hehe

      Delete

Before you judge, act. Before you speak, listen. Before you hate, love. Before you write, think. Before you quit, try.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...